2012. december 10., hétfő
1500
- 1500 - mondta a kárbecslő és először azt hittem, a pontos időt mondja valamilyen szakzsargonban.
- Az első Amerikában vett autóért nem fizettünk ennyit - gondolták a döbbent Ribizlik.
Aztán megnéztük a kárbecskést és mindent megértettünk: az egységes kép megőrzése - és a szervíz anyagi helyzetének javítása - érdekében autónk sérült oldala teljesen megújult volna, még az ép elemeket is újra kívánták festeni. Ehhez persze mindent le kellett szedni. Három-négy napi munkáért nem is tünt soknak az 1500.
Ha nem vállalja a felelősséget, akkor megbeszéljük - beszélték meg a Ribizlik, elvégre az 1500-ból nekünk csak az önrészt kéne fizetünk, majd egy nedves törölköző segítségével elvégeztek egy kozmetikai beavatkozást, amivel leszedték a Jeep festékét. Ha valaki nem tudja, mit keressen, már nem is látta a horpadásokat.
- Volt valaki magával az autóban a balesetkor? - kérdezte a másik fél biztosítója a telefonba.
- A kutyám.
- Remélem jól van.
- Igen.
Sajnos Yoda akkor nem az eseményekre figyelt, így nem vállalta a tanuskodást. Ennek ellenére Nyuszifül elismerte, hogy ő a hibás. Azaz az önrészt se kell fedezni.
- Akkor vigyük a szervízbe?
- Vigyük.
És vittük.
A szervízben megnyugtattak, hogy az 1500 alsó hangon értendő, de innentől kezdve mindent ők intéznek a biztosítóval, mi ne aggódjunk, most ők elviszik az autót, mi beülünk a biztosító bérautójába és ők majd szerelgetnek négy-öt napot. Ha felmegy az ár szólnak, de azt is a biztosító intézi.
Nem aggódtunk.
Valami azt súgja, a szervíz sem fog rosszul járni.
A saját kalandom az autószerelőkkel hengerfejtömítés és járulékok cseréjére.
VálaszTörlésszerelő 1: 4500$ és amit találnak ha szétszedik. Lehet egyszerűbb ha veszek bele egy új motort.
szerelő 2: tömítés + vezérműszíj, 2-3 nap, menjek haza taxival, 2200$
márkaszervíz: tömítés + vezérműszíj + radiátor, 1,5 nap 2300$ és vidd el addig is ez a vadi új forestert, hátha beleszeretsz. :)