2010. május 25., kedd

A Kindle garanciája


Cracked
Originally uploaded by ribizlifozelek

A Kindle arra való, hogy használják. Olvassák villamoson, erdőben, mezőn, réten, repülőn.

Használat közben természetesen a Kindle veszélyben van. Leeshet. Ezen a Kindlén is győzedelmeskedett a gravitáció. A ketyere másfél méteres repülés után a sarkára esett. Betonra. Keményen. Kicsit szétnyílt az illesztése, de ekkor sikerült összerakni.

Aztán megint landolt betonon. Ahogy illik, sarokkal.
Összesen négy inzultus érte a Földet a Kindle részéről.

Ekkor már volt rajta egy kis repedés is. (Nem a Földön.)

A leharcolt Kindle kapott egy sokkal jobban védő borítót. A borító sokkal jobban védett - de már késő volt. A repedés elkezdett nőni.

Amikor ez a Kindle megérkezett hozzánk, kötöttünk rá egy biztosítást.

Ideje volt felhasználni, mielőtt a megviselt szerkezetből kipotyognak a betűk.

Vasárnap késő este felhívtuk a biztosító céget. Készségesek voltak: természetesen, természetesen, de próbáltuk az Amazonnal kicseréltetni a készüléket? Ők azt tanácsolják, próbáljuk meg, mert akkor megmarad a biztosítás és még egyszer le lehet ejteni a könyvolvasót.

Kicsit tamáskodtunk, de megnéztük, mit mond az Amazon közönségszolgálata.

Ki kellett nekik tölteni egy rövid online kérdőívet és megadni a telefonszámot, majd választani kellett:

- Most hívjanak fel vagy öt perc múlva.
- MOST!

A gomb lenyomásával egyidőben csöngött a telefon. Az Amazon gépe volt: bemutatkozott és mondta, mindjárt jön az ügyfélszolgálatos. És jött!

- Repedtsarkú lett a Kindlénk - szomorkodtunk neki.

- Mi történt? - szörnyülködött az ügyfélszolgálat.

Elmeséltük. Elmondtuk, hogy elrepedt a műanyag.
Az ügyfél szolgája elkérte a Kindle sorozatszámát. Ellenőrizte címünket és bankkártyaadatainkat.

- Akkor ingyen kicseréljük. A hibás példányt június végéig ne felejtsék el visszaküldeni.

- Mikorra ér ide? - hápogtuk.

- 24 órás kiszállítással küldjük. Most hétfő délelőtt van. Kedden legkésőbb háromra ott lesz.

Itt van.

4 megjegyzés:

  1. Nem szeretem mikor ilyen pontatlanul vegzi dolgat a vevoszolgalat. Nem tartjak be rendesen az igereteiket.

    VálaszTörlés
  2. Azért ezt meg birnám szokni. :-))

    VálaszTörlés
  3. Ez óriási, úgy mind, egyszerre! A Kindle, a tokja, a biztosítás, a szolgáltatás, az ügyfélszolgálat - az egész, így egyszerre. Mifelénk, a világ túloldalán ez elképzelhetetlen. Azt hiszem Mikhaylo kollégám vett hasonló kütyüt, ma du., ha visszaérkezem Kijevbe,megkérdezem tőle, hogy az ő vásárlása milyen szolgáltatással párosult, i.e. és külföldre mit nyújtanak? Magyar nyelvű könyvekből mennyire naprakész a Kindle?

    VálaszTörlés
  4. Hmmmm... hiába, ahol fánkból van a kerítés :D
    Igen, Pyry blogjáról találtam ide :)
    Vágyakozva sóhajtozom... itthon ilyen esetben azzal kezdik a firtatózást, hogy rendeltetésszerű volt-e a használat. Ja, leesett? Az más, arra nem vonatkozik.
    Pedig szerintem ez a lényeg, hogy igenis, a kindle, a notebook, a cipő stb. esetében rendeltetésszerű, hogy leesik, rúgnak benne stb.
    Remélem, előbb-utóbb itt is így fognak működni a dolgok. Ez az igazi szolgáltatás.

    VálaszTörlés