2015. november 1., vasárnap

Halloween pillanatok


Halloween 2015

A pók barátságosan ölelte Yoda kedvenc fáját. A Mester mordult egyet. A pók nem mozdult. Yoda megint mordult egyet. A pók nem mozdult. Yoda erre odament, felemelte a lábát és rámnézett:

- A fa nincs, pók is jó.

Halloween 2015

Jó dolog Halloween estéjén sétálni. Rengeteg érdekes jelmezt látni. Nem igazán követem az aktuális mozifilmeket, ezért csodálkoztam, miért tarhál ennyi A2D2 süteményt az utcákon: Az egy nagyon régi film - gondoltam - Aztán rájöttem, amióta én láttam a Csillagok háborúját, kijött pár újabb folytatás.

Halloween 2015

Az egyik ház előtt óriási buli volt.

Mindenki, aki arra járt, kapott hotdogot, volt cup cake, pattogatott kukorica és rengeteg hercegnő, meg egy fickó autóbusznak öltözve. Mint kiderült, négy hát összefogott, hogy emlékezetes Halloween-partit csináljanak.

Sikerült nekik, a hotdog ötlete még Yodának is tetszett.

- Jövőre is jövünk - bűvölte a hotdogokat tekintetével a Mester - Pont jók a hotdogok. Jöjjünk jövőre is. Vagy álljunk most sorba még egyszer és jöjjünk vissza jövőre.

Halloween 2015

Nincsenek megjegyzések: