2012. november 15., csütörtök

Túrótorta

Cheesecake

- Mit csináljak édességnek?
Túrótortát.
Túrót - feleltem. Szerintem az nem édesség, amiben nincs csokoládé. Aztán megcsináltam.


Előre megjegyzem, ez egy amerikai túrótorta. Ez nem azt jelenti, hogy:

(A por) + (B por) x 345 F = Torta.

Ez azt jelenti, hogy nincs benne túró. De valamiért magyarul mi túrótortának mondjuk.

Azért is amerikai, mert ugyan léteznek hosszú leírások arról, hogyan lehet kekszből tortalapot csinálni hozzá, én megvettem a kekszből készített tortalapot.





Túrótorta (2 tortához)

fél liter tejföl (tudom, nem aprózzuk el)
fél kiló krémsajt
1 pohár cukor
1 citrom leve
vaniliaaroma
tortaforma
gyümölcsök (opcionális, nem kell elrontani ezt a finomságot velük)



Felverjük a krémsajtot, apránként belekeverjük a tejfölt, a három tojást, a cukrot, vaniliát.
Beleöntjük a formába.
Betesszük a sütőbe 325 F fokra és 45 percet sütjük.
Hagyjuk fél órát pihenni.
4 órát hűtjük.

Bármennyit ehetünk belőle, nem, mivel nincs benne csokoládé, ez nem édesség.

Nincsenek megjegyzések: