2023. augusztus 25., péntek

Nincs tűz, nincs tűz



Kimerült a tűz- és füstérzékelő eleme. 

Ki kellett cserélni. 

Meg is rendeltem a spéci elemet bele, amit meg is hozott a posta. 

Békés este volt. Puppey játszott, mások lefekvéshez készülődtek, én pedig betettem az elemet a riasztóba, ami istentelen csörömpöléssel kelt életre, mint egy elszabadult Gólem. 

A sivításba becsatlakozott a riasztó rendszer központi egysége és már sztereóban visított minden. 

Kétségbeesetten nyomogattam a “csend” gombot a ketyerén, közben kerestem a lakáskulcson levő kapcsolót, hogy a központi egységet is lelőjem. 

Ekkor megszólalt a telefon és nem tudtam, mihez kapjak, végül a telefonhoz nyúltam:
- Nincs tűz - köszöntöttem a riasztócéget. 
- Biztos? - kérdezte csalódottan a diszpécser. 
- Bizos - sóhajtottam és végre sikerült megszüntetni.a kakofóniát. 

Nincsenek megjegyzések: