2012. április 8., vasárnap
A papírlobbi akcióban
Vettünk pár cuccot a Home Depot nevű barkácsáruház honlapján. A Home Depot nagy. Amíg eljutunk a bejárattól az első részlegig, eltelik fél nap. Mire a megfelelő részlegekből összeszedem a cuccokat, eltelik egy másik fél nap. Ezután még fizetni is kell. A Home Depotban pedig fizetéskor falatkát se adnak Yodának.
Sokkal egyszerűbb a bolt honlapján kiválasztani az árut és kifizetni. Egy szorgos alkalmazott ekkor összeszedi a cuccot és ír nekünk egy emilt: kész a cucc! Mi elmegyünk, egyből a közönségszolgálati pulthoz és jelentkezünk:
A cuccért jöttem! - ekkor megkapjuk a cuccot.
A dolognak egy apróbb szépséghibája volt. A Home Depot emilje szerint az ő igazoló emiljüket ki kellett nyomtatni.
Kinyomtattuk. Az én hibám: egy oldal rendelés, egy oldal reklám.
A kinyomtatott papírt átadtam a fickónak.
A fickó megnézte a rendelés számát egy dossziéban, ahova a rendelések másodpéldányait fűzték le, majd megkereste a cuccot, amin azonosította a randelés számát.
Ezt a számot egy papírlapra nyomtatta ki.
Aláírtam, hogy átvettem a cuccot. Ezt a fickó három példányban kinyomtatta. Az egyiket lefűzte, a másik kettőt nekem adta, hogy biztosan tudjam, átvettem a cuccot.
Lényegében ugyanazt a papírt hétszer nyomtatták ki. Ebből igazából maximum háromra volt szükség: átvételi elismervényre, számlára és egy azonosítóra, amit rátettek a cuccra.
A Home Depotnak biztos van egy papírgyára is.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
2 megjegyzés:
Az egész simán megoldható volna egy mobilra küldött vonalkóddal is :(
De akár csak egy azonosítószámmal...
Mondjuk ugyanez van a Bed Bath & Beyond meg a Work'n'Gear emailben küldött utalványaival.
Legközelebb megpróbálok fellázadni.
Megjegyzés küldése