- … majd leszállunk Halifaxban Kanadában feltankolni a repülőgépet… - tört át a statikus mikrofonzajon a kapitány hangja.
- Mi van? - néztem fel.
Az világos, hogy ha nagyon meleg van, akkor a levegő ritkább és ezért kevesebb levegő áramlik a turbinákba, amitől kisebb lesz a tolóerő és ezért a hajtóműveknek jobban kell dolgozniuk. Ehhez pedig több üzemanyag kell.
De ez miért meglepetés nyáron? Talán mert mindenütt melegebb van, mint kellene.
Én arra tippeltem, hogy Kanadában olcsóbb a kerozin, de lehet, tévedek és mivel nem sok mobil töltőállomás van az Atlanti-óceán felett, csak legyintettem.
Ez beleillett az események mostani menetébe: nem tudtam online becsekkolni. Aztán kaptam egy emilt amLufthansától (továbbiakban Lufi), hogy azonnal telefonáljak a foglalásommal kapcsolatban.
Ekkor volt reggel hat.
Telefonáltam.
Egy óra alatt el is jutottam egy emberhez, aki lágy német akcentussal (most ez irónia lenne) azt mondta, majd a reptéren kell becsekkolnom.
Mondjuk erre magamtól is rájöttem, ennyire én se vagyok lassú.
Az viszont egyáltalán nem jutott az eszembe, hogy ez még csak a kezdet.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése