2023. március 9., csütörtök

Kemping a pálmafák alatt

Henderson Jackpot ultra 2023

A futás helyszínén lehetett kempingezni, de a szervezők által kínált sátrak kicsit zsúfoltan voltak, közparkban, milliós agglomerációban meg amúgy se igazán szeretünk kempingezni.

Ha valaki csak fut, annak ez ideális megoldás, de annak, aki futót hoz és visz, annak nem tökéletes.


Lake Mead

Én egy másik helyet néztem ki az éjszakára.

Lake Mead

Itt volt egy kis hely az emberek között és a reggeli látvány, amint kiléptem a sátorból, elfeledtette a félóra vezetést, ami elválasztotta egymástól a két tábort.

Lake Mead

Annyira belefeledkeztem a látványba, hogy majdnem fejjel előre estem ki hajnalban WC-re menet a sátorból.

Lake Mead

Ráadásul itt az autónak is volt saját helye.

Camp

Nincsenek megjegyzések: