2024. január 30., kedd

Internetcsinálás

Big crane

Az elektromosművek kicserél egy villanypóznát a közelben, ezért két napon át reggel tíztől este hatig nincs áram.

- És akkor nincs internet se - gondoltuk.

Aztán belegondoltam, a száloptikás kábel a falból jön és aminek az áram kell az a modem meg a router.

Fogtam az egyik hordozható akkumulátort és átdugtam bele a modemet. Nem történt semmi. Még akkor se, amikor bekapcsoltam az akkumulátort, ami a kínai volt, pici és óccsó.

Megfogtam a másik akkumulátort (valószínűleg szintén kínai, de nem kicsi) és bedugtam a modemet és a routert. Továbbra se történt semmi. Már-már az akkumulátorral (hordozható) nyitottam ki az ablakot, amikor homlokomra csaptam és bekapcsoltam a készüléket.

A modem felvillant és hamarosan volt internet.

Most már csak a villanypóznát kell kicserélni.


Big crane

Nincsenek megjegyzések: