2024. január 9., kedd

Littlefield

Beaver Dam

Szemetet lerakni tilos - olvastam - Magánterület!

A tábla felszerelője több mindent kétszer mondott, kétszer mondott.

Az ízléses jelzés két felső sarkában virítottak a Magánterület feliratok. Két véletlenszerűen elhelyezett szöveg jelezte, hogy itt valahol biztonsági kamerák vannak vagy feliratok biztonsági kamerákról.

Az egész alkotást egy óriási kerék egészítette ki.

A Virgin-folyó melletti táborunkból érkeztünk Littlefieldbe, ahol egyszer lottót próbáltam venni.


Beaver Dam

Lottót most nem vettem, de megtankoltam, megcsodáltam a leszálló sast, ami Littlefield egyetlen köztéri szobra lehetett, majd megnéztem, hogy tudok átjutni a szomszéd városkába, Beaver Dam-ba.

Noha a két város összeér, az egyetlen út egyikből a másikba az autópálya. Vissza kell rá menni és irány Beaver Dam.

Mivel Littlefield lehetőségeit a végletekig kimerítettük, mentünk Beaver Dam-ba.


Beaver Dam

Nincsenek megjegyzések: