2024. szeptember 27., péntek

Film a napelemtelepről

Solar farm

A Delta melletti naperőmű romjainál már jártunk egyszer, de ez annyira érdekes volt, hogy még egyszer eljöttünk és most én filmet is csináltam róla.

Ha valakit érdekel, két perc. Ha nem, lehet tovább olvasni. Vagy is-is.


Nem fogok filmes karriert kezdeni (mint a fenti példa is mutatja), de kiváncsi voltam, mit tudok ebből kihozni.


Solar farm

Azt nem értettem a hatalmas tárcsák láttán, amik forogtak a nap után, hogy ezt hogy vehette valaki komolyan.

Solar farm

Szerintem ez egy steampunk műalkotás és nem valami működő erőmű.

Bár látványosnak látványos.

Solar farm

Az is lehet, hogy ez egy titkos összeesküvés és ez nem egy kisérleti naperőmű, hanem egy interplanetáris benzinkút UFÓ-knak.

Solar farm

Megérkezik az UFO és a napvödrökben tárolt energiát beleönti az UFÓ-jába.


Solar farm

Fizet és boldogan repül tovább az Alpha Centaurira.


Solar farm

Nincsenek megjegyzések: