- És a vételárba beszámíthatjuk a régi autót is. Milyen autótok is van?
- 2007-es Ford Taurus.
Pillanatnyi csend. Ribizliek nem cserélik le évente újra az autót.
- Szakértőink elviszik a szervízbe és mondanak rá egy árajánlatot.
Elvitték.
Igazából kényelmes volt és csábító az ötlet, odaadjuk az egyik kulcsot és megkapjuk a másikat.
De sejtettük, hogy ez nem így lesz.
- Azt mondja a főnök, hogy ez egy tízéves autó és egy ezresnél semmiképpen se adhat érte többet. Beszámítsuk?
Összes pénzzel és gazdasággal szorosabb kapcsolatban álló ősünk kezét tördelte a túlvilágon.
Összenéztünk.
- Köszönjük, de majd eladjuk mi.
Őseink üdvrivalgásban törtek ki.
Pontosan tudtuk, hogy a tíz év körüli Taurusuk Utahban kettő-kettő és felet érnek. Állapottól függően.
Úgyhogy nekiláttunk, hogy jobbá tegyük az autó állapotát.
Elmentünk egy áruházba és az autósszekcióban annyi kárpit-, gumi-, műanyag, tetőkárpittisztítót vettünk, mint ami egy cégalapításhoz is sok.
Mindenre van valami kence.
Van, amive az autót kell lesikálni és attól fényes lesz. Van, amivel a műszerfalat és attól megfiatalodik (vajon van ilyen kence emberre?), van olyan, amivel a kárpitot kell sikálni és attól tiszta lesz. van, amivel a dísztárcsát kell dörzsölni és attól ragyog és van, amivel a gumikat kell befújni és attól szépek lesznek és újak.
Fejfájással jár az autó eladása. Főleg e szereknek a használata után.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése