2022. november 28., hétfő

A három harcos

Three warriors panel

A Három harcos sziklarajz valamikor minden európai településtől messze volt, ott ahol a tehén legelt és ahol csak a legmerészebbek műveltek földet.

Ma a Három harcos közelében lakóparkok nőttek ki és a mezőt se művelik.

De ettől nem lett könnyebb őket megtalálni.

Three warriors panel

A leírások szerint a mező végén levő magányos fa fele kell menni.

Így is tettem.

Three warriors panel

Aztán a fához közeledve meresztgettem a szemem, hogy hol is lehet a Három harcos.

Az előző sziklarajzokból kiindulva féltem, nem lesz egyszerű megtalálni őket.

Nem is volt.

Three warriors panel

Amikor meglettek, akkor se voltam benne biztos, hogy látok-e valamit.

Itt a kőbe karcolt ábrákat benőtte a moha és ettől picit jobban láthatók, ugyanakkor elmosódottabbak. 

(Van, amikor a moha spontán nő és néha szabályos kör alakban, ilyenkor könnyű összetéveszteni egy sziklarajzzal.)

Three warriors panel

Úgy értelmeztem a rajzot, hogy jobb szélen áll Golyós Toll nagyfőnök, középen a bogárember, aki karrdal fenélbeszúrja a jobboldalt álló Egyszerű Embert, aki magasba emelt karddal áll.

De lehet tévedek...

Three warriors panel

Nincsenek megjegyzések: