2021. június 13., vasárnap

Tipikus amerikai főutca - American Fork

American Fork

 Sose gondoltam volna, hogy valaha is sétálni fogunk American Forkban. Az agglomerációban a szomszédaival teljesen összeépült városka sose szerepel a hírekben, turisztikai publikációkban, sehol.

Csak ott van és ha az autópályán megyek, tudom, hogy nem sokkal American Fork után lesz majd Spanish Fork és ott kell elkanyarodni Price fele.

American Fork

Amíg Ribizli futott, addig mi Yodával a térképet bújtuk, hogy mit csináljunk. A kérdést az döntötte el, hogy megláttam egy felírást: Allami Tobacco Store, amiről nekem az Állami Dohánybolt jutott az eszembe.


American Fork

Megnéztük, semmi állami nem volt benne.

Innen a főutca viszont már csak pár lépés volt.


American Fork

A mormon tabernákulumnál persze szemrevételeztük a fákat és csak ezután mehettünk tovább.

American Fork

A nagy falfestmény elütött az utca stílusától, de tetszett.


American Fork

Egy járókelő (helyesebbn "a" járókelő) amikor meglátta évezred első turistáját kutyájával Amercian Forkban azonnal magyarázni kezdett:

- Eredetileg az szárnyas istennőn nem volt az a fura valami, de mindenki megbotránkozott rajta!

American Fork

Én a festmény végtelenbe nyúló filozófiáján és Dávid tekintetén elmélkedtem, meg a gázpalack-parkolóbolyán, aztán feladtam.

American Fork

Sokkal jobban érdekelt az óra és a bank épülete.

American Fork

Az egykori helyi bank székhelye (két másik fiókjuk volt) a Main Street legjobb épülete volt.

- Menjünk közelebb - mondtam a Mesternek.

Yoda tiltakozott:

. Nincs oszlopon, úgy nem jó. Keressünk mást!

American Fork


Nincsenek megjegyzések: