2021. november 16., kedd

Sziklarajzok a szurdokban

Parrish Creek

- De szép idő van! - mondtam Puppeynak.
- Vizet.... - felelte Puppey.

Centerville felett kerestünk pár sziklarajzot és a szeptember végi melegben nem is sejtettük, milyen lesz majd később laptopot fogni errefele.


Parrish Creek

Eleinte egy teljesen jól járható ösvényen halandtunk a hegyoldalban.

Parrish Creek

A bozótot hamarosan igazi erdő váltotta fel. Közeledtünk a patakhoz.

Parrish Creek

Puppey lelkesen szagolgatta a bokrokat, fákat.

A patak után viszont el kellett kanyarodni és követni a patakmedret.


Parrish Creek

Ez nem volt annyira egyszerű, mert nagy sziklatömbökre kellett felmászni.

Persze erre megvolt a módszerünk: feltettem a túrabotot és feltettem a peremre, majd felkaptam Puppey-t, aki morcosan nézett és őt is feltettem a bot mellé, majd olyan gyorsan kellett felmásznom melléjük, hogy Puppeynak ne legyen ideje szétrágni a botot.


Parrish Creek

Aztán ezt még egyszer. Tízszer. Százszor.

Idővel kezdett uncsi lenni, de úgy gondoltam, megéri pár olyan sziklarajz, ami Utah közepén van. Errefele az indiánok ritkán rajzolgattak a sziklákra.

Parrish Creek

Az erőfeszítéshez képest a sziklarajzok egy nagy csalódás voltak: nagyon nagy fantázia kellett ahhoz, hogy egyáltalán felismerjem őket.

Puppeyvel Coalville-ben láttunk pár ilyesmit, de azok értelmezhetőbbek voltak.

Parrish Creek

Miután megállapítottam, hogy ezektől a rajzoktól nem leszek okosabb, megnéztem, érdemes-e továbbmenni. Elvileg arra volt még pár vízesés, de ehhez másfél ember magas sziklatömbökön kellett átmászni. Ezt nem akartam.

Parrish Creek

Megismételtem hát a felfele kidolgozott módszert. Ledobtam a botot. Leereszkedtem, levettem a morcosan néző Puppeyt és visszamentünk az autóhoz.

Parrish Creek

Puppeyt a mászás a vártnál jobban megviselte: szó nélkül összegömbölyödött az ülésen elaludt.

Arra se akart felébredni, hogy visszaszavartam a helyére.

Puppey in the car

Nincsenek megjegyzések: