2015. augusztus 24., hétfő

Kupaktanács Budvában



Budva

Jegeskávét ittam.
Élveztem a pihenőt Budvában, a miniatűr montenegrói városkában.

V a wifi-n lógott és rosszkedvűen hümmögött.

- Semmi normális szállás nincs Split környékén. Az egyetlen elfogadható kétágyas twin szoba száz euró felett van.

Azt nem tette hozzá, hogy annyi, mint egy vacsora lenne Sveti Stefanon.

Budva

Ittam a jegeskávét.

- Horvátország nagyon drága.

- Messze van Split - sóhajtottam - Rohanni kellene és késő éjjel érkeznénk. Mi lenne, ha sétálnánk még egyet, aztán innánk egy kávét és megnéznénk, van-e szállás Boszniában a tengerparton, Neumban.

- Várj.

Ittam a kávét és néztem az utcán siető turistákat. Hova sietnek? Budva több száz éve itt van. Nem megy sehova.

- Van egy nagyon jó - V lelkes volt - Kilátással, közel a tengerhez, kétágyas.

Budva

- Hm... - feleltem.

- Mit gondolsz? - hagytam, hogy az álmos délután magával ragadjon.

- Kérek még egy jegeskávét.

Budva


Nincsenek megjegyzések: