2015. január 20., kedd

Távsegítség



- Bzzzz - zizzent a telefon. Reggel 5:30kor csak európai lehet. 
S volt Gijónból. 

Szerencsére (fôleg S-ére), már rég fenn voltam. 

- Kaptam egy e-book-ot -mondta. 

Gratuláltam. 

- Hogy tudom rátenni a könyveket?

Elôszôr arra gondoltam, hogy felemeli a könyvet és ráteszi. De inkább nem poénoskodtam. 

Elkezdtem keresgélni. A Tagus a spanyol Casa de Libro saját olvasója. Ez azt jelenti, hogy alig van róla online leírás, az is azzal foglalkozik, hogy lehet megvenni rá a tartalmat, nem azzal, hogy lehet saját cuccot rávarázsolni. 

6:30-kor már nemlétezô hajamat téptem. 

7-kor már majdnem feladtam. Aztán végsô kétségbeesésemben S-hez fordultam:
- Össze van dugva a Tagus és a laptopod?
- Igen. 
- Látják egymást?
- Igen. 
- Próbáld meg egérrel áthúzni a könyvet a laptopról a Tagusra. 
- Zseni vagy!!!!! Mûködik. 

Azóta is nagyon hülyének érzen magam. 



Nincsenek megjegyzések: