2015. november 18., szerda

Sziciliai abszurd


- Segíts! - csipogott az üzenet a telefonomon. V volt. Sziciliából. 

- Milyen Agrigento?
- Ilyen (lásd fenti fotó). De segíts!
- Mi baj?
- Foglaltam szallast, de iPhoneról nem tudom befejezni a foglalást. Ha nincs meg éjfélig, törlik. 

V elküldte a linket. Nem kötöttem az orrára, hogy Yodával sétálunk és csak egy iPhone van nálam. 

- Ki is fizettem - írta - leszedték a pénzt. De amíg ez nincs kitöltve, nem él a foglalás. 

Az oldal egy csomó adatot kért, cím, telefonszám, személyi fotója és hitelkártya fotója. 

Én hiszek az emberiségben, de ezt a két dolgot speciel nem külddném el fotón.

V elküldte személyijét, amit fel is töltöttem. Persze hitelkártyát nem akart fotózni. 
Ekkorra hazaértünk. 
Szerencsére volt megfelelô levél a ládában. A levélben egy AmEx lapult. 

Fogtam, feltöltöttem, a rendszer visszaigazolta. Ha nem tetszik, majd felhívják V-t. De eddig nem tették, csak megköszönték és visszaigazolták a formaságokat. 





Nincsenek megjegyzések: