2017. december 3., vasárnap

Tüntetés Trump ellen


Standing with Bears Ears

A tüntetés nem pont Trump ellen volt, bár azt hiszem, az apróbb problémák helyett érdemes a bajok forrására koncentrálni, ahogy egy 68 éves fickó skandálta mellettem, DUMP TRUMP!

Én egy Tovaris Trump, konyec táblát akartam elvinni, de szóltak, hogy az túl bonyolult lenne.

Ezért végül a Trumpot és Kimet megelőzve bevetettem az atombombát és elvittem Yodát. Innentől kezdve megy a visszaszámlálás.

Yoda's Ears are with Bears Ears

Mondták is, hogy Yoda fülei is támogatják Bear's Ears-t.

Mert a tüntetés erről szólt. A National Monumentek, többek közt a Bear's Ears területének lecsökkentéséről.

Standing with Bears Ears

Számomra hihetetlen volt a tüntetés: A helyi Parlamentnél, minimális rendőri jelenléttel úgy, hogy a Parlament tárva nyitva volt, bárki szabadon bemehetett - mint mindig - és be is mentek, főleg pisilni.

Standing with Bears Ears

Nagyjából ötezren voltunk, ami a konzervatív Utahban meglepően nagy tömegnek számít.

Standing with Bears Ears

Mondjuk a környezetért tüntetők nagy része akkora batárral érkezett egyedül, ami méretében a legtöbb első világháborús tankot felülmúlta.

De hát semmi se tökéletes.

Bár ezt az adminisztrációt nehéz felülmúlni.

Standing with Bears Ears

Nincsenek megjegyzések: