2019. április 8., hétfő

Amerikai egyetemi menza


University of Utah

Valahogy ez a menza az elmúlt évtizedben valahogy kimaradt. Nem tudom miért, de valahogy nem ettünk itt soha. A Mester párszor körbejárta (pisilte), de be nem mentünk.

Chase N Peterson Heritage Center

A menza főleg a koleszosoké, akik itt laknak körülötte. De bárki mehet, aki kifizeti a tíz dollárt per fő.

Most vasárnap elmentünk ebédelni.

University of Utah

Azt az egyet hagytuk ki a számításból, hogy vasárnap van és, hogy ez egy egyetem. Azaz délben még reggeli volt.

University of Utah

Megmelengette a szivam azon fiatalok látványa, kik kiszabadulva az otthoni elnyomás alól végre szorongásmentesen leülhettek egy órakor délután egy tál müzli elé. Esetleg egy tál kólás müzli elé.

University of Utah

Emiatt már megérte elmenni.

Az, hogy én is találkoztam gyerekkori álmommal, a kakaóautomatával, amiből annyi kakaót lehetett inni amennyit nem szégyellünk.

Aztán megláttam a salátabárt, ahol három-négyféle uborka, kétféle paradicsom, sütpaprika, háromféle olajbogyó, többféle saláta, hat féle sajt és még ki tudja mennyi finomság várta, hogy a gyomorban salakanyag lehessen belőle.

University of Utah

Meg a müzlik.
Meg a szendvicssütők és a felvágottak.
Meg a melegételek.

Mert nincs reggeli kétféle sült marhahús nélkül. Amihez járnak a kolbászkák, rántották, krokettek és halomban álló sültszalonnák.

Utána jött a meglepetés: egy spéci szénsavas üdítőkkel teli gép.

University of Utah

Tárkonyos cseresznye.
Zöldcitromos banán.
Narancsos hibiszkusz.

Ott álltam előtte és végigkostoltam mindet.

University of Utah

Hatból egy nagyon finom volt, a többit hagyjuk.

Ide el kell jönni máskor is ebédelni is. Akkor sushi-pult is van!

University of Utah

Nincsenek megjegyzések: