2020. február 8., szombat

TOLVAJ!


Winter

- Puff - hallottam a teraszról, mint amikor valaki járkál és lever valamit.

- Ki lehet a teraszon? - néztem Yodára, aki békésen horkolt az asztal alatt. Nincs ott igazán értékes holmi, csak egy születésnapi torta maradékát tettem ki, hogy ne a hűtőben foglalja a helyet. "Elég hideg van ahhoz, hogy semmi baja se legyen" - gondoltam. A torta dobozának tetejére tettem pár követ a szél ellen.


- Biztos csomagot hoztak - morogtam, de azért kinéztem, a csomaghordó nem matatna ilyen sokáig és mostanában többször hallani a teraszokra besurranó csomagtolvajokról (helyi nyelven: porch pirate).

- TOLVAJ! - horkantam fel.

Porch pirate

A mókus lelkesen tömte az arcába a mogyorós csokoládékrémet.

Porch pirate

Egy pillanatra felnézett, aztán levette a következő darabot és úgy ette, mintha egy mogyoró lenne. Forgatta a kezében és minden irányból bele-beleharaptt.

Porch pirate

- Hé, ne egyél sokat belőle, megárt! Inkább menj hátra, ott van egy csomó mogyoró és szotyi kitéve neked.

Megértette.
Lenyelte az utolsó fatot és hátrament a madáretetőbe desszertért.

Porch pirate

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

And getting it running is as easy as 1---2---3!

It's super easy how it works...

STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will push
STEP 2. Add push button traffic (it ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

Are you ready to start making money??

Click here to launch the system