2020. augusztus 26., szerda

Amikor a mókusok megették az internetet


Squirrel on the pole

Hirtelen eltünt a net.
Nem volt semmi.

Se hírek, se vicces fotók, semmi.

Először megnéztem a szolgáltató oldalát. Van net, írta.

Ezután végigmentem az alapvető hibaelhárító lépéseken. Mindent kihúztam. Amikor ez nem segített, mindent kihúztam és újraindítottam. Semmi.

Ekkor felhívtam a szolgáltató help-jét.

A technikus fél órán át tartó keresztkérdésekkel beazonosított, majd megnyugtatott, hogy minden működik a házig és nálunk lesz a hiba, úgyhogy húzzak ki mindent és indítsam újra. Megtettem. Másodszorra se lett csoda, de legalább küldött egy szerelőt másnapra.

Másnap, amikor internetelvonási tünetekben fetrengtem habzó szájjal a teraszon, észrevettem a cég egy teherautóját és azonnal eltérítettem, mint hajótörött a mentőhajót.

Mondjuk nem hozzánk jött volna, de ha már itt volt, mondta, megszereli.

- Már kicseréltem a hibát, már jó kell legyen - mondta.

- Milyen hibát? - hegyeztem a fülem.

- Az egész háztömbben nincs internet, mert a mókusok megették a kábelt.

Ezek után végigjátszottuk a szokásos modeminstallálást, méghozzá úgy, hogy ő semmihez se nyúlt hozzá, mert koronavírus és mondta, mit csináljak. Mondjuk ugyanezt magamtól tegnam már megcsináltam, kétszer is, de mindegy.

A lényeg, hogy a mókusok jól vannak és van net.

Nuts? NUTS!

Nincsenek megjegyzések: