2021. szeptember 10., péntek

Közvéleménykutatás levélben

Mail hold

Tudta, hogy létezik előfizetéses temetés? - olvastam.

Időnként érkezik postán valamilyen közvéleménykutatás - általában ezek a levelek ahogy jönnek, úgy mennek - a reciklálóba.

Egy azonban nagyon jól álcázta magát és belenéztem és miután belenéztem, nem tudtam letenni - és nem azért, mert ragacsos lett volna.

Wight Fort Cemetery

A kérdőívből megtudtam, hogy az ingatlanosok mantrája "Location, location, location" a halottasházakra is igaz.

Mennyire fontos az Ön számára a Temetkezési Vállalat elhelyezkedése?

Letörölgettem a kávét az asztalról és felszárogattam a kérdőívet és mivel ekkor már mindenre el voltam készülve, szemem se rebbent a következő kérdésre:

Ön mit választana? Koporsós temetést vagy hamvasztást?

Colonial mortuary

Ekkor értem el a kérdőív csúcspontjára: Ha kitölti kérdőívünket, postázzuk Önnek ingyen a Végső Kívánság Jegyzetfüzetét.

Egz mondat hiányzott: ha fizet, el is temetjük. Vagy hamvasztjuk. Csak fizessen. Akár előre.

Crystal book

Nincsenek megjegyzések: