2024. május 25., szombat

Megint printer

Printer

- Ebben nincs kék!

- Valóban - feleltem, mert valóban nem volt benne kék.

- De kellene legyen benne kék! De amit kinyomtat a nyomtató, abban nincsen.

Egyértelmű volt, a nyomtató megint idegsejtjeimet akarta gyilkolni.


Printer testing

Ilyenkor ki kell nyomtatni egy tesztlapot, ami mutatja, hogy mennyire működik a nyomtató.

Az eredményt fenn látni. Nagyjából úgy működött, mint Hunyadi László harmadik fejműtétje után.

Ilyenkor a tisztító funkciót kell használni a nyomtatón, de mielőtt erre sor került volna, utánaolvastam a neten, hogy mint mondanak erről a nyomtatóról az emberek.

Nem sokat. Ha kihagyom a csúnya szavakat.

A nem sok is elég volt: mindenki azt mondta, hogy rendszeres használat mellett is valahogy belereked a tinta, mint étcsokoládén élő oszlopszentbe a szárazkenyér.

Azt is megtudtam, hogy az alapfokú tisztítóprogram annyit ér, mint Hunyadi Lászlónak a harmadik fejműtétje után adott puszi.

Azért kipróbáltam.

Mert makacs vagyok, többször.


Printer testing

Ez se segített. (Lásd fenn.)

Ilyenkor kell a takarítások Richard Clayderman-jához fordulni és a teljes takarítást kiválasztani a menüből.

Ez olyan hatékony, hogy siker után a nyomtató önmegsemmisíthet és felrobbanthat a lakással együtt.

Ha neki nincs jónapja, másnak se legyen.

Kiválasztottam a szupertisztítást, amit négyszer kellett leokézni, mert hát a cég nem akar botrányt abból, hogy a nyomtatója és gazdája mindketten elfüstölnek.

A nyomtató nem robbant fel.

- A nyomtatót a program használata idején kikapcsolni TILOS.

Lefuttattam a nyomtatást. A nyomtató nem robbant fel és nem terítette be toxikus párával a szobát.

És nyomtatni is tudottt.

Méghozzá azt ami akartunk és úgy, ahogy kellett.


Printer testing

Nincsenek megjegyzések: