2012. július 11., szerda

Dobozok a mezôn

UFO landing

A hasáb lassan bontakozott ki a hajnali fénybôl. A szögletes formák megtörték a hegyek ringatozó, lágy vonalait.

Megláttam a második hasábot.

Aztán a harmadikat.

A Körtésben a rétet hasábok borították.

- Leszálltak az idegenek? - néztem körbe.

- Mi ez? - kérdeztem Yodát.

A messzirôl tökéletesnek látszó dobozok közelrôl balesetes buszmegállónak látszottak.

Mobile bus station?

Ócska anyagokból silány munkával eszkabálták ôket össze. Ha ez a csillagközi invázió, akkor még van esélyünk.

Több, mint egy tucat ajtó és ablak nélküli interstelláris buszmegállót láttunk. Sajnos egyikre se volt kiírva menetrend, hogy mikor indul a legközelebbi sárgabusz az Alpha Centaurira.

Aztán megtudtam, mi is az ûrkikötô. Egy vállalkozó megvette a Körtést. Voltak tervei és volt építési engedélye. Az engedély lejárt volna, ha nem kezdi meg a munkát, ezért épültek fel a felvonulási épületnek csúfolt buszmegállók.

Pár éve Egyiptomban jót detültem a befejezetlennek tûnô, de lakott házakon, amik után nem kellett ingatlanadót fizetni, amíg el nem készültek. Nem is készültek el soha.

Yoda gyanakodva szimatolta a bódét:

- Mégiscsak ûrkikötô lesz - mondta és elhelyezett az egyik csillagközi buszmegállón egy kozmikus üzenetet.


Nincsenek megjegyzések: