2013. december 4., szerda

Yoda vitaminja

DSCF0358

- Yoda, vedd be a vitamint!
- Nem.
- Yoda, kérlek, vedd be szépen a vitamint.
- Nem.

Yoda reggeli vitaminja egy külön műsor. Yoda nem akarja bevenni, de tudja, hogy a reggeli falatkák feltétele a vitamin elfogyasztása.
De azért ellenáll.

- Vedd be, itt a vitamin. Addig nem kapsz sajtot, amíg nem veszed be.
- Nem. De kérek sajtot.
- Nem kapsz, amíg nem eszel vitamint.

Pár perc után át kell térni a második fázisra. A vitamint bele kell csavarni valamibe, amit Yoda szeret. Yoda ilyenkor azt szeretné, ha a vitamint egy lazacba tekernénk, de csak egy darab parizert szoktunk erre a célra használni. Többen csodálkoztak, hogy így akarom Yodát becsapni, de erről szó sincs. Yodával mindketten tudjuk, ez az üzlet része. Ezután Yoda fancsali képpel megeszi a vitamint és kéri a sajtot. De most nem vette be, hanem megízlelte és kiköpte.

- Vedd be a vitamint.
- NEM.

Ma reggel elfogyott a türelmem, fogtam a vitamint és betettem a Mester szájába és befogtam a csőrét és kedvesen simogattam a torkát:

- Yoda, megeszed szépen azt a finom kis vitamint.

Öt perc után elengedtem a Mestert, aki megvetően végigmért és kiköpte a szőnyegre a vitamint:

- Látod? - mondta. Aztán, csak, hogy bebizonyítsa, ki az úr a háznál, megfontoltan a szájába vette a vitamint és rövid ropogtatás után lenyelte.

Nincsenek megjegyzések: