2016. október 31., hétfő

Halloween Horror III - 2016


Halloween Horror 2016

Először azt hittem, a hét törpe szellemét látom visszajárni egy kertben. Aztán úgy döntöttem, hogy többen vannak, mint hét és lebernygük meg nem hupikék, szóval nem ismerősök.

Halloween Horror 2016


Yodát a lidércesen kacagó ludvérce sem reagált és a füvön villogó tökök is hidegen hagyták. A múltkor úgyis földbe döngölt egy akadékoskodó boszorkányt, mit neki egy-két szellem vagy óriáspók borította csontváz?

Halloween Horror 2016

Ez utóbbi lehet, hogy egy alkoholista rémálmát formázta meg, de valószínű, hogy az én rossz éjszakáimon is fel fog bukkanni, hasonlóan a vasvillával kettévágott zombihoz.

Halloween Horror 2016

Yodát lehet, hogy a tökével az ölében ülő fejnélküli tökös zavarta volna, de az az alkotás az uszodában van, olyan helyre meg, ahol annyi víz van, a Mester nem jár.

Halloween Horror 2016

Mondjuk a Halloween-zsibvásár tetszett mindannyiunknak, csak én azt nem értettem, hol van ennyi helye az embereknek? Hogy tudják ezt a sok halottat tárolni?

Halloween Horror 2016

Az egyetlen dekor, ami picit megmozgatta a Mestert, a földből kinyúló kéz volt, mert hát Yoda remélte, hogy a magát kiásó zombi egy kis porhanyos falatkát tart kezében.

De nem tartott.

Halloween Horror 2016






Nincsenek megjegyzések: