2016. november 22., kedd

Az elveszett pulykalé


Turkey

Közeledik a Hálaadás. Az emberek a boltban úgy vásárolnak, mintha Trump nyert volna. Ja, nyert is...

Ahogy a pénztáros reménytelenül próbált megbírkózni az asztalán tornyosuló rengeteg élelemmel. Társa beugrott segíteni és be is pakolt pár szatyrot, letette őket, majd rohant segíteni máshol.


Társa megkönnyebbült a seg1tégtől és folytatta a csomagolást. A nagy sietségben elfelejtette az egyik szatyrot betenni a kosárba, én meg a nagy rohanásban nem vettem észre.

Csak otthon, fél nappal később, hogy nincs meg a húsleves pulykából.

Ribizlifőzelék autóba vágta magát és rohant vissza a boltba.

- Itthagytam egy szatyor ételt... - magyaráztam a Trader Joe's ügyfélszolgálatán.

- Rengeteg pulykahúsleves volt benne?

- Igen.

- Pillanat, hozom.

És hozta. És megvolt.

Pedig már reméltem, hogy nem lesz mit elkészítei Hálaadáskor.

Nincsenek megjegyzések: