2017. november 24., péntek

Doboz-WC csillagászoknak

Along the Colorado


- Ezt nem hiszem el - sóhajtottam. A csillagok barátságosan mosolyogtak rám, ahogy a WC mellett álltam és felpillantottam oda, ahol komformista esetekben a WC teteje van.

De a plafon helyett az Oriont láttam.

Ezt a WC-t lehet, notórius csilisbab-fogyasztóknak tervezték, mert nem volt teteje. Meg ajtaja. Csak oldala.

Cajonból nagyon későn értünk a Colorado mellé és már akkor is megrázott a fedetlen retyó.

Most hajnalban ismét éreztem, mennyire hihetetlen rendes csésze mellett állva a csillagokban gyönyörködni. Zseblámpával a számban, hogy rá ne lépjek véletlenül egy alvó csörgőkígyóra.

Ezt csinálja valaki utána a telefonba épített zseblámpával!

Along the Colorado

Lassan kivilágosodott és végre megláttam, hol is vagyunk.

Egy IKEA-stílusú WC-ben, a Colorado mentén. (Ebben a megyében a Castelton tornyok közelében is ilyen WC-k vannak.)

Near the Colorado

Felhívom a figyelmet a piros táblácskára a fenti fotón: az helyettesíti az ajtót.

Az ember elér a WC-hez, beakasztja maga után a láncot és egy kanyarral belép a helyiségbe.

Van fedele, ülőkéje és van benne rengeteg WC-papír. Csak a tető hiányzik.

Roofless restroom

Látni, mennyit eshet itt az eső, a papírtekercseket csak egy pici tető védi.

Mondjuk az biztos, hogy büdös az nincs a WC-ben, valószínűleg az egész installációt egy csilisbabon élő hippikolóniára tervezték.

Near the Colorado

De hát ki mondhatja el magáról, hogy a fennséges Coloradó partján, a nagy semmi közepén trónonolt?

Near the Colorado

Ott, ahol a madár se jár.

Along the Colorado

Hanem leesik a levegőből, ha átrepül a fadoboz felett.

Along the Colorado







Nincsenek megjegyzések: