2018. június 13., szerda

Slagrobbanás


Garden hose

- Miért kapcsolt be a locsoló délben?

Csodálkoztam.

- Semmilyen locsoló nem kellene délben bekapcsoljon.

Nem is kapcsolt be: a slag robbant fel megint. Ottmaradt a napon, felforrósodott és a víz kitágult és durr.

Mivel egy ilyen hosszú slag drága mulatság (negyven dollár) elmentem a közelebbi barkácsboltba:

- Bilincset szeretnék a kertislagra.

A fickó keresgélt, majd azt mondta:

- Nem venne inkább egy másik slagot?

Erre átmentem a másik barkácsboltba, ahol megállítottam egy nálam is kócosabb és kopaszabb eladót:

- Bilincset szeretnék kerti slagra.

- 28-as sor, középtájon, északi oldal, középső polc.

Azt hittem, hülyéskedik. De tényleg ott volt.

Megvettem 1.98-ért a bilincset (ezt a fajta bilincset helyi nyelven mender-nek nevezik) és büszkén vittem haza. Otthon nyissz-nyissz, kivágtam a csőből a felrobbant részt, ráhúztam a bilincset, összecsavaroztam és már jó is volt a slag.

Valószínűleg amikor slag atomjaira fog széthullani, de a bilincs még mindig ott lesz.

Garden hose

Nincsenek megjegyzések: