2018. augusztus 1., szerda

A mikro törött kilincse


Microwave door

Letört a mikro kilincse.

Elöregedett a műanyag.

Egyszerűnek tünt. A sorozatszámot pillanatok alatt kinéztem és egy perc alatt meglett a kilincs azonosító száma és utána ennek az ára.

- 71 dollár? - köptem kis hiján a képernyőre a kávét. HETVENEGY? Nem kétezik, hogy ne legyen utángyártott olcsóbb.

Volt. Ekkor szerencsére már óvatosan, kávé nélkül böngésztem.

- 42 dollár? Aranyból van?

Egy Ribizli nem fizet ennyit egy fogantyúért! Főleg úgy, hogy csavar sincs hozzá. Meg ingyenes kiszállítás se.

Microwave door

Az ajtó belső borítását egy rendes konyhai evőkéssel nagyjából három perc lefeszegetni. Egy profi csavarhúzóval kettő.

Mögötte volt a két csavar, ami tartotta a kilincset. Újabb három perc. Lekerültek a csavarok és a kilincs ment a szemétbe.

Aztán gombokért (haha) vettem két ajtógombot. Olyant, ami a konyhaszekrényen van. Összesen 6 dollárért.

Ezt becsavartam.

Spóroltam egy kalap pénzt és csináltam egy retro mikrót és még a képernyőt se köptem le.

New Knob

Nincsenek megjegyzések: