2018. szeptember 24., hétfő

Hermione, a megállíthatatlan macska


Tinkers Cat Cafe

Megjegyzés: a fotó illusztráció

Békésen sétáltunk Yodával az őszi alkonyatban, amikor egy autó húzott mellénk.

- Nem láttátok Hermionét? - kérdezte szomszédunk, T.

Herminone egy másik szomszéd macskája, egy amerikai szemmel is óriási nagy kandúr, aki egy igazi túlélő. Gazdái egy kerékhez kötve találták meg, befogadták és Hermione azóta a környék tigriseinek a réme.

- Mi történt Hermionéval? - kérdeztem.

- Ellopták.

Ezt valahogy nehezen fogtam fel. Az utcában a múltkor feltörték az egyik autót és ellopták belőle a tulajdonosának a mosatlan tornafelszerelését. Na, azt se értem.

De hogy egy macskát ellopni...

- Cirkálunk a környéken, hátha látjuk. Egy nő felkapta és elszaladt vele.

Szóval egy izmos elkövetőről van szó. Hermionéval elszaladni nagyjából olyan, mint felkapni Michelangelo Dávidját és elinalni vele. Csak Dávidnak nincsenek karmai.

- Én is megyek.

Autóba ültem és mentem pár kört, még a közeli kínai étterembe is benéztem, de Hermionét nem láttam, csak a többi szomszédot, ahogy köröznek a környéken.

Hat kilométerrel később hazatértem. Kicsit később kaptam üzenetet, hogy megvan Hermione, hazatért.

Senki se állíthatja meg Hermionét.

Nincsenek megjegyzések: