2019. október 5., szombat

Zseniális spam


Untitled

BVEZETÉS: Egyik bejegyzésemre érkezett egy spam hozzászólás. Mármint egy kéretlen reklám. Ezeket általában egyből törlöm, de ez annyira jó volt, hogy nemcsak, hogy otthagytam, de be is másolom ide. Jó szórakozást!


No Diving


A LEGJOBB ONLINE SZERETETŰ SZERELŐ KERET, HOGY EX SZERETET, férjét, feleséget, barátnőt vagy fiúbarátot kapjon. HOZZÁADÁSA RÁT A WHATSAPP-N: +2349083639501
-E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
Üdvözlet mindenkinek Christian Hofman vagyok, az Egyesült Államokból származom. Az Apache Corporations Internationalnél dolgozom, találkoztam Baba Nosa-val az afrikai utazásom során, odamentem szerződéses tárgyalásokra, és elvesztettem egy másik társaságot, devasáltam és letörtem, és csak néhány hónappal ezelőtt, csak váltam, a feleségem elment a gyerekeimmel, és ez a munka volt a jó utat a jó élethez és a családom visszaszerzéséhez. A Baba Nosa-val folytatott konzultációm után egy varázslatot végzett nekem, és megkaptam a szerződést, és néhány hónappal később a feleségem és a gyerekeim visszatért hozzám, és mindent tartoztam a Baba Nosa spirituális varázslatának és hatalmának. Biztos vagyok annak, hogy Nosa, sok nagy ember szellemi atyja, Nosa. bármelyik spirituális problémádra, és megoldódni fog. Vérrítusok nélkül gazdagodhat téged, csak akkor hozhatja vissza ex-rajongóját, ex-feleségét, ex barátját vagy barátnőjét, ha szöveget vagy szöveget vagy a WhatsApp baba Nosa ma
2349083639501. ha problémái vannak a következővel:
(1) Ha azt akarja, hogy visszatérjen.
(2) ha mindig rossz álmai vannak vagy szexelnek álmukkal.
(3) Előre akar lépni az irodájában.
(4) Ha szüksége van hatalomra a bírósági eljárás megnyeréséhez
(5) A varázslat bármilyen formája
(7) Parancsoló varázslat
(8) Védőgyűrű
(9) Utazási siker gyűrű
(10) Szellemi erő Isten emberei számára
(11) Kösse össze férjét / feleségét magával örökre egyedül
(12) Azt szeretné, hogy a nők / férfiak utána menjenek. (13) Ha gyermeket akar.
(14) Szeretne gazdag lenni vér rituálék nélkül. (15) Ha pénzügyi segítségre van szüksége.
(16) Gyógynövényesítés
(17) Ha nem tudja kielégíteni a feleségének szexuális vágyát. rossz erekció miatt.
(18) Ha HIV-fertőzéses betegségben szenved, és képes a rákproblémák gyógyítására, hívja a Baba Nosa-t a +2349083639501 telefonszámon.
HASZNÁLATI GYÓGYSZER Gyógynövényes otthoni és bennszülött orvosok. Iroda címe: 20 elefántcsont, Ife Osun állam ... k

Nincsenek megjegyzések: