2020. március 30., hétfő

Éberség



Mount Olivet Cemetery

Kaptunk egy e-mailt pár vizsgálat eredményéről.
Az emailt titkosítva küldték.
Hiába klikkelgettem a csatolt fájlra, nem lehetett elolvasni. Az email azonban elmondta, hogy mit kell tenni. Letölteni az Outlook-ot és azzal el lehet olvasni a titkos levelet.

Letöltöttük az Outlook-ot, de persze nem működött a dolog a telefonon.

Úgyhogy letöltöttem a laptopra is.

De ez csak úgy volt lehetséges, hogy csináltunk egy Microsoft azonosítót. Amit megcsináltam és minden ugyanúgy működött, mint eddig. Sehogy.

A csatolmány azt is mondta, hogy az Azure komponens kell hozzá és akkor megy. (Nem, ezt nem a csatolmány mondta így, hanem a csatolt oldalon talált valamelyik link világosított felt.

Letöltöttem a Kéket a telefonra és alaptopra.
Nem működött, talán mert nem csináltam Azure felhasználói fiókot.

Úgyhogy csináltam, de kiderült ez nem olyan egyszerű, mert az a Kék az főleg cégekre van kitalálva és nem egyénekre.

Végül is mindegy volt, mert nem működött a telefonomon. Letöltöttem a titkosított csatolmányt és megpróbáltam megnyitni a telefonomon.

Erre a következő gyönyörű üzenetet kaptam a szürrealizmus korából:

"The document “message_v2.rpmsg” could not be opened. RMS Sharing cannot open files in the “RMS Sharing Document” format."

Ekkor kitéptem maradék hajam, átharaptam egy vasrudat, beálltam sátánistának és nagyon csúnyákat gondoltam arról, aki ezt kitalálta.

Majd megkérdeztem a levél küldőjét, hogy megkaphatom-e a levelet normál formátumban.

- Kell hozzá egy maghatalmazás.

- Emilben?

- Persze,

Írtam egy emilt és elküldtem, mire megkaptam az üzenetet, amink titkosítása ennyi volt: minden rendben.

Remélem, sokan csuklott, aki e rendszert kitalálta.

Nincsenek megjegyzések: