2022. december 26., hétfő

Tó a barlangban



- Disznók! Disznók! - mutattam Puppeynak, aki izgatottan nyiffogni kezdett. 
- Játsszunk! Játsszunk!

Puppey reakciójából is látni, hogy nem politikusokat, hanem igazi malacokat láttunk. Méghozzá az út mellett sétálni. 

Best Friendsben ez megszokott, de mi ritkán járunk az óriási állatmenhelyen. 

Az alapítvány valamikor az egész szurdokrendszert megvette a sziklákkal és az ősi romokkal együtt és azóta is terjeszkedik a környéken. 

Az út nagy része alapítványi területen vezetett át. 



- Mindjárt ott vagyunk! - mondtam az egyre izgatottabb ebnek, miközben az autót agyagoztam össze. 

A leírások szerint az utolsó kilométer az nagyon rossz volt, ott már gyalogolni akartam. 



Az út nem volt rosszabb, mint korábban, de jól esett a séta és a sziklaformákat is jobban meg lehetett nézni. A gyaloglás azt is biztosította, hogy az autó ne csak kivülről legyen agyagos. 



A változatosság kedvéért a barlangba mély agyag helyett mély homokban kellett becsörtetni. 

Nagy volt. 

Nagyobb, mint vártuk.

A lenti fotó csalóka: alig kellett meggörnyednem, hogy be tudjak menni a bejáraton és utána már felegyenesedve lehetett menni egészen a víz széléig. 



Ez az a hely, ahova egy forró nyári napon kell jönni, nem egy kellemes télin. (15 fok volt kinn, valamiért a hó makacsul nem akart elolvadni.)

Akkor talán a vízbe is begázolnánk. 



- Van itt pár rom a közelben, amit még nem láttunk… - vetettem fel csakúgy gyengéd célzásként. 

- Menjünk!

Úgyhogy kimentünk a barlangból és elindultunk megkeresni a romokat. 




Nincsenek megjegyzések: