2023. február 28., kedd

A macskaalom győzelme

Slippery Ice

- Nem tudok innen elmenni - mondta a szomszéd elakadt, vadonatúj Lexusára bökve.

Semmi butaságot nem csinált, csak el akart menni otthonról és ahogy kiállt az autójával, elakadt a jégen. Se előre, se hátra.

- Toljuk ki!
- Tegyünk alá macskaalmot - mondtam és úgy néztek rám, mint aki viccel.
- Majd én kihúzom! - mondta az enyhén fura szomszéd és hozott egy hegymászókötelet, majd Csodálatos Nalaját megszégyenítve belefeküdt egy hókupacba a Lexus mellett. Mikor jól kipihente magát, átfeküdt egy másik hókupacba és a Subarujára is rákötötte a kötelet, majd elindult és a kötél elpattant, mint bolha a kaméleonról.

- Hozok egy másik kötelet - mondta a következő szomszéd.
- Akkor én hozok macskaalmot.

Azért abszurdban én verhetetlen vagyok.

Előbb értem vissza a macskaalommal, mint a köteles szomszéd, talán mert a fickó enyhén kövér.

Fogtam a macskaalmot és kiszórtam a kerék alá, közben úgy néztek rám, mint aki teljesen megőrült.

Bezzeg amikor a Lexus kirepült jégről, mindenkinek leesett az álla.

- Ribizli, te egy zseni vagy! - mondták.

Nem tiltakoztam.

Nincsenek megjegyzések: