2023. szeptember 15., péntek

Ne dobj kutyagumit a kukába



- Ne dobj kutyagumit a kukába - olvastam és arra gondoltam, miért hagyja kinn a kukát, amikor az összes szomszéd már bevitte az övét. 



Aztán láttam, hogy a felirat kis kiegészítéssel a másik oldalon is ott virít. 

Meg a harmadikon és a negyediken is. 

Értem a tulajdonos kérését, a kuka egy nagyon drága környéken, a hegyek lábánál pont az ösvény kezdetén parkolt. Ahol sok kutyagumi keletkezik. 



Azon gondolkodtam, mit is tegyek az én kutyagumis zacskómmal, amikor az ösvényen megjelent egy hetvenes hölgy nagy zsák kutyagumival és egy pici kutyával. 

- Összeszedtem pár kutyagumit - mondta csodálkozó tekontetemet látva, majd elegánsan bezsákolta a jókora zacskót a kukába. 

A kuka tetején levő feliratra sandítottam: ha mégis kutyagumit dobsz a kukába szociopata vagy!

A hölgy elmosolyodott és rápillantott a feliratra:

-  He is a pompous ass - mondta és beült Teslájába és elsuhant. 





Nincsenek megjegyzések: