2024. január 21., vasárnap

Botrányos hely

Gender neutral restroom

Megjegyés: Az alábbi helyet sok politikus erkölcstelennek tekinti és mindent megtesz megszüntetéséért. Mindenki csak saját felelősségére olvasson tovább.

- Micsoda fertőbe fogok csöppenni - gondoltam, miközben az egyetemi könyvtár elefántcsonttornyából bekanyarodtam a mozaik mellett a FERTŐ-be.

Gender neutral restroom

Ott álltam az egyetemi könyvtár nem-semleges (gender neutral) mosdójában.

Az én értelmezésemben a gender neutral mosdónak az a lényege (helytakarékosságon túl), hogy mindenki bemegy egy fülkébe ahol pisilhet, kakilhat egyedül - illetve telefonja társaságában -, majd egy közös térben, fiúk és lányok is kezet mosnak és kész.

Gender neutral restroom

A dolog azért is jó, mert vannak fiúk, akik lánynak érzik magukat. Vannak lányok, akik fiúnak érzik magukat. Vannak olyan fiúk is, akik fiúnak érzik magukat és olyan lányok, akik lánynak érzik magukat és olyanok is vannak, akiket ez az egész nem érdekel.

Ez a mosdó az összes ilyen problémára megoldást kínál. Bárki vagy, bemehetsz, pisilhetsz, kakilhatsz utána lehet kezetmosni.

Probléma nyema.
Valószínűleg ezért nem szeretik egyes politikusok.

Gyorsan megnéztem magam a tükörben, hogy megvannak-e még az erkölcseim. Megvoltak.

Megmostam a kezem, megszárítottam és távoztam.

Minden rendben volt.


Gender neutral restroom

Nincsenek megjegyzések: