2024. március 28., csütörtök

A mikro szűrője

Filter

- Van a mikróban valamilyen szűrő? - tettem fel a költői kérdést, miközben megragadtam a kis karikát és kiszedtem a szűrőt.

A mikróban levő villanykörték túlmelegednek és forróvá teszik a mikrót, ami nem igazán normális. Megakartam nézni, hogy mi van velük és ekkor találtam a szűrőt.

(Egyes háztartási oldalak azt mondják, hogy a mikró szűrőjét havonta ki kell takarítani. Ehhez képest ennek a szűrőnek a létezéséről tizenöt éven át nem tudtam.

De ma már megismerkedtünk, elhatároztam, kitakarítom.


Filter

Forró vízzel és mosogatószerrel és kefével estem neki és hamarosan kiderült, hogy a szűrő nem aranybarna színű és nem zsírból van.

Így ötven fele is lehet újat tanulni...

Amikor elkészültem és kivettem volna a villanykörtéket, láttam, hogy van még egy szűrő.

Nagy levegőt vettem, ez egy ílyen nap....

De az eredmény megérte. A szűrő olyan volt, mintha most jött volna a gyártósorról. Már csak a körtéket kell megcsinálni.


Filter

Nincsenek megjegyzések: