2015. május 8., péntek

Lakóbuszozás

RV

- Menjünk lakóbusszal.
- Mivel?
- Lakóbusszal. Nagy kaland lesz. 

Ribizlifozelek álla nagy koppanással tünt el a mentabokorban.

A lakóbuszozás egy ugyanolyan szubkultúra, mint a motorozás.

- De a lakóbuszból le kell ereszteni a trutyit... 

- Itt kell leereszteni - mutatta az ember a kölcsönzôben.
- A fekete a szennyvíz, a világos a szürkevíz. Ez meg az ejtôcsô. Egyszerû. 

Néztem az ejtôcsövet. 

Korábban elolvastam a lakóbuszkölcsönzô kézikönyvét és megnéztem az oktatófilmüket, amiben minden egyszerû volt, szólt a dinamikus zene és pattogott a tábortûz (a lakóbuszon kívül). 

Nekem elsôre a Cruise America által kínát egyszerû lakóbuszok is bonyolultak voltak. Egy extra akku a kabinhoz, hogy legyen világítás, vízmelegítô, vízpumpa, egy generátor, hogy legyen áram az akkuban, mikróban, egy konnektor, hogy be lehessen dugni a hálózatba és mûködjenek a fentiek és a hûtô (mélyhûtôvel), meg a propán, ami a hûtôt mûködteti, ha nincs áram és amivel fôzni lehet. Egyszerû. 

Legszivesebben belebújtam volna egy ûrruhába. Ehelyett bemásztunk a teherautószerû vezetôfülkébe, Yoda elvigyorodott és elindultunk. 




Nincsenek megjegyzések: