2015. szeptember 20., vasárnap

Csomagolástechnika


Box

Yoda megtámadott vérfarkasként ugatott, miközben a csomaghordó letette a dobozt a verandára.

Mire behoztam a dobozt, a Mester elkergette a betolakodót. Yoda nagyon elégedett volt: mindig sikerül elkergetnie a területét vakmerően megközelítő postást, USP-t vagy FedEx-et.

Néztem a dobozt. Az én nevem volt rajta, de semmilyen nagy dolgot nem rendeltem.

Kinyitottam.

Csomagolóanyag.

- Lehet, hogy valaki csomagolóanyagot küldött nekem?

Gondosan rámoltam ki a csomagolóanyagt és elhatároztam, ha tévedésből jött valami, azt mondom, az az én születésznapi drágaszágom ész elszompolygok vele.

A doboz alján talaláltam valamit.

Box

Ezt valóban én rendeltem: villogó fény esti sétákhoz, hogy az autósokat figyelmeztesse, jövünk és Yoda veszélyes.

Néztem a pici villogót és a nagy dobozt.

Erre nem számítottam.

Lehet, hogy ez az Amazon legkisebb doboza?

Box

Nincsenek megjegyzések: