2017. május 20., szombat

James Bond garázsnyitója


Garage opener

Becsuktam az autó ajtaját, kinyitottam a hátsó ajtót Őméltósága, a Mester, előtt, Yoda kipattant és kisétáltunk a garázsból, ránéztem órámra, megnyomtam rajta két gombot és a garázskapu becsukódott mögöttünk.

Tisztára úgy éreztem magam mint Bond. James Bond.

Garage opener

A ketyere egyszerű: a garázsnyitóhoz kell hozzádrótozni és már kész is. Nagyjából fél óra alatt szereltem rá a meglévő nyitóra és ebben az is benne volt, hogy egy telefon miatt nem figyeltem oda és rossz helyre dugtam a drótot, amit ki kellett szedni és előlről kezdeni mindent.


Garage opener

A garázskaput a telefonról is lehet nyitni-zárni, de az óranyomkodás sokkal látványosabb. Ilyenkor mindig várom, hogy előjöjjenek valahonnan a Bond lányok vagy valaki felém nyújtson egy margaritát.

Garage opener


Nincsenek megjegyzések: