2017. május 24., szerda

Úszónadrágot veszek


Törökbálint Sportközpont


Tizenhét év után kedvenc fürdőnadrágom elöregedett. A klór picit kiszívta a szinét és az anyag kezdett magától szakadozni. Kellett egy új. Olyant akartam, mint a régi, ami nem volt olcsó annó, de megérte az árát. Volt két mély oldalzsebe és egy cipzáras farzsebe.

Elmentem egy sportboltba és megállapítottam, hogy Nem akarok úszónadrágot, ami
- 1.4 kg (mert acél gombjai vannak)
- szivecskés
- kétszázötven dolláros zseb nélkül (mert a fogam közt -se- akarom tartani a kulcsot)
- halacskás (nem vagyok ovis)
- nyuszifüles (nem vsgyok playboy)
- sörösdobozos (nem vagyok alkesz)
- brazil zászlós (nem vagyok brazil)
- tépőzáras (már most kezd leválni a tépőzár és különben is, mellette kimosódhat a kulcs a zsebemből)
- tépőzáras és kulcshurkos a farzsebe (nem vagyok kígyó)
- nincs benne "bélés" (nem vagyok szatír)
- narancssárgább, mint Trump haja
- lila-sárgát (más az ízlésem)
- tűzpirosat (mert nem így szoktam viccelni)

Aztán ott volt. Amilyent szerettem volna.
Tizennégy dollár.

Remélem, kitart tizenhét évig.

Nincsenek megjegyzések: