2017. július 26., szerda

Dinoszaurusz a Megyeházában


Dino in the County Building

Bekukkantottam a Megyeháza ablakán, miközben Yoda "itt jártam" üzenetet helyezett el az épület sarkán.

"Dinoszaurusz" - gondoltam és mentem volna tovább.

- Dinoszaurusz? - torpantam meg.

- Dinoszaurusz!

Megtorpantunk.

- Nézzük meg! - mondta a Mester - Még sose haraptam dinoszauruszt.

- Yoda, az egy műemlék, egy lelet.

- Az, Te találtad, én megharapom.

- Nem, nem, különben is, megkövült.

- Bízd rám!

- Ne harapd meg.

- Lepisilni szabad?

Dino in the County Building

Hogy megvédjem a dinót, felkaptam a Mestert és bementünk a Megyeházára. Ott állt a dino az aulában.

Nagy volt.

Mi meg csak tátottuk a szánkat.

Az őrség nagyon jól szórakozott, miközben körbejártuk a csontvázat.

Dino in the County Building

Utahban túl sok a dino, úgyhogy ide is tettek egyet. Ezt most meg lehet venni és a bevétel jótékonysági célokra megy.

Kell valamelyik olvasónak egy dinó a nappaliba?

Yoda szeretné, de félek, a Mester megrágcsálná a szobadíszt.

Dino in the County Building

Nincsenek megjegyzések: