2018. március 23., péntek

A marketing manager agya



Szálloda. Valahol Utahban. Közel az Antilop-szigethez, ahol a szebbik Ribizli 80 km-t fog futni. 

Ki kell nyomtatni ehhez egy oldalt. 

Egyszerű. A recepción van egy pici iroda, amit minden vendég ingyen használhat. 

Átküldtem a szöveget a direkt ilyen alkalmakra kitalált emilcímre. Nyilvános gèpekről az álmoskönyv szerint nem egészséges bejelentkezni. 

Kinyomtattam. 
Nem történt semmi. 
Megnéztem a nyomtatót és több évtizedes informatikai hátteremnek köszönhetően megcsináltam. 

A nyomtató ekkor köpni kezdte a lapokat. Egyet, kettőt, százat. Mire lelőttem, mindent beborítottak egy marketingmanaget számításai arról, hogy miként változik az adósság mennyisége évről évre

A manager nem találta meg a hibát és minden egyes alkalommal, amikor nem nyomtatott, ismét megnyomta a nyomtatás gombot. Úgy 80 alkalommal. 

Persze ha valami 79-szer nem sikerül, 80-adjára se sikerül. 

Ez a manager nem zavarta. Rendületlenül nyomtatott sikertelenül. Amíg meg nem csináltam a nyomtatót. 

Zseniálisan, fantasztikus mûszaki érzékrôl téve tanubizonyságot. 

Én ugyanis, szembena managerrel bekapcsoltam a nyomtatót. 

Nincsenek megjegyzések: