2018. március 27., kedd

Besétálok - Szilágyi Erzsébet fasor


Szilágyi Erzsébet Fasor

Ribizlifozelek nem szeret a parkolásért fizetni. Nem gyártok hozzá olyan ideológiát, hogy az utca mindenki, meg lehúzó banda meg ilyenek, egyszerűen smucig vagyok és nem szeretek dugóban vezetni, ha nem muszáj. Úgyhogy amikor be kellett menni Pátyról a belvárosba, általában leparkoltam a fizető zónán kívül és lesétáltam a Moszkva térre.

Szilágyi Erzsébet Fasor

A tökéletességben kell az a séta, másképp új nadrágot kell venni.

Szilágyi Erzsébet Fasor

Jó így végigsétálni a Szilágyi Erzsébeten.

Polititians

Meg lehet nézni a végre helyükre került politikusokat (a lámpavason).

Szilágyi Erzsébet Fasor

Rá lehet csodálkozni a fasort szegélyező villákra.

Door

Meg megállni és keresni egy-egy szép részletet. Egy míves kaput.

Vagy kettőt.

Megnézni közelebbről is egy-két pávát.

Trombitás ház

Egy ilyen séta során fedeztem fel, hogy a Trombitás ház a Trombitás utcában van. (Zseni vagyok!)

Door

Végül így találtam meg újra a Moszkva tér mozaikot is (amin a tér régi neve még a régi helyesírással szerepel).

Emellett rájöttem arra is, hogy a remíztől a Moszkva tér távolság az rövidebb, mint Yoda reggeli kisebb sétája.

Moszkva-tér

Nincsenek megjegyzések: