2019. július 2., kedd

A modern nagymama


Boliou


Mindenféle felesleges cuccot feltettünk a helyi apróhírdetés oldalra, hogy megszabaduljunk tôlük.

Így járt egy mini, egyszemélyes sátor is.

Szinte azonnal jelentkeztek rá.

Itt vagyok - írta sms-ben a vevô.

Kiléptem a házból és ott állt a tûzcsap elôtt egy felspécizett teherautó, aminek a platóján Hummert lehetett volna szállítani.

Lila led lámpák világították meg a kilépôt. A jármû annyira meg volt emelve, hogy az utasfülke ablaka a szám magasságában kezdôdött.

Láttam, hogy valaki kipattan a vezetôülésbôl.

Mosolygós anyóka bukkant ki a monstrum mögül. Ha nem volt 90, akkor Yoda egy chihuahua.

PayPallal lehet fizetni? - kérdezte.
Lehet - feleltem.
Hadd szkenneljem be a kódod - mondta.

Úgy beszkennelte a QR-kódot, mintha ezt tenné 100 éve minden nap.

25?
Igen.

Pitty, patty.
Csôrr.
Meg is jött a pénz.

Az anyóka rutinos mozdulattal bezsákolta a sátrat a platóra és fekete csíkokat hagyva az aszfton kilôtt.

Úgy bámultam utána, hogy az államat is elfelejtettem felvenni és leporolni.

Nincsenek megjegyzések: