2019. július 22., hétfő

Kolibri a kilátóban


Bear Lake

A friss hajnali levegő oxigénnel és jókedvvel töltött el. Ott volt alattunk a Bear Lake Karib-tengert megszégyenítő kékje. Csend volt és nyugalom.


Bear Lake

- Bzzzzzzzz - mondta valami olyan hangon, mintha egy lódarazsat kötöttek volna rá egy erősítőre és felcsavarták volna 11-re.

Miután kiugrottam a bőrömből és szívverésem megszünt négyszámjegyűnek lenni, körülnéztem, hol van a szteroidon tartott lódarázs.

- Kolibri! - ismertem fel a helikopterként zúgó madarat.
- Kolibrietető! - ismertem fel a kolibrietetőt és azt hittem, egy Stirlitz viccbe kerültem.

Hummingbird

Yoda rezignáltan nézett.

A teraszunkon van kolibrietető. A környékünkön vannak kolibrik. De sose mennek a kolibrietetőbe.

Bzzzzzz - mondta egy újabb zsebkondor.
Ezért hívják angolul hummingbirdnek! - csaptam a fejemre.

Finom rántást éreztem a pórázon. Yoda volt:

- Megjelölöm az etetőt, aztán menjünk! Nincs itt semmi látnivaló, mégha rántottcsirkék lennének!

Hummingbird

Nincsenek megjegyzések: