2019. augusztus 25., vasárnap

Mormon flats


Mormon Flats

- Zumm - mondta a piros sutó és elsuhant elöttünk.

Vidáman integettünk a sofőrjének, aki vidáman visszaintegetett.

- Zumm - mondta a piros autó és elsuhant a messzeségbe.

Mormon Flats

Ezek után csak jó lehet a túra - gondoltam.

A gyorsabbik Ribizli erre versenyzett nemrég.

A földút meglepően jó minőségű volt és Cedar Mesával ellentétben ilyen is maradt.

Mormon Flats

Eleinte egy óriási ranch-on át haladtunk, láttuk a teheneket felkütdeni magukat a hegyre libasorban. Aztán a völgy közföld lett és ott álltunk Mormon flats-nál egy üdezöld réten.

Kifizettük a becsületkasszába a két dollár használati díjat és ha már fizettünk, kipróbáltuk a pottyantós vécét, ami tiszább volt, mint egy átlagos műtő.

Pont ekkor jött a ranger és kedvesen megkérdezte, fizettünk-e.

A szélvédőre tettem a cetlit - mondtam.

Mosolygott, megöszönte, majd arra az autóra, amelyik nem fizetett, rátett egy cetlit, hogy kérem, fizessen.


Mi elindultunk sétálni. Erre futott a Ribizli és erre jöttek a mormonok is honfoglalni. A mormon Verecke elöttünk magasodott. A másik oldala már az Emigration canyon volt, ami a This is the place érintésével ereszkedett le a Salt Lake völgyébe.

Mi nem másztunk fel, inkább a patakparton maradtunk.

A Mormon háború idején ezt az átkelőt és a hágót is megerősítették. Ezek az erődítések nyomokban még látszottak itt.

A Pony Express is erről érkezett Salt Lake Citybe, hogy majd a Nyugati-sivatagon át menjen tovább Kalifornia fele. A gyorsabbik Ribizli arrafele is futott.

Mi nem futottunk. Rövid séta után átautóztunk az East Canyonba és visszaereszkedtünk a városi forróságba.

Mormon Flats

1 megjegyzés:

dercy lyne írta...

Sziasztok. Imádni fogom, hogy bizonyságot teszek veled. Néhány hónappal ezelőtt az emberem egy másik hölgyért hagyott el engem. Nagyon szeretem őt, és én csak öngyilkosságra gondoltam. Többféleképpen próbáltam, de egyik sem működött. Úgy döntöttem, hogy online olvastam és olvastam a varázslatokról és a varázslatokról. Próbáltam, sok pénzt vesztettem, de ugyanaz az eredmény. Majdnem feladtam, amíg egy olyan varázslóval találkoztam, amely meggyőzött a sikerről, és elolvastam az emberek hozzászólásait az ő honlapján. Szkeptikus voltam, amikor kapcsolatba léptem vele, mert sok pénzt vesztettem el. Két hetes varázslás közben az emberem hazatért hozzám ... Most az emberem nagyon tanult és jobban szeret. Most 2 hónapos vagyok, és örülök, hogy visszatértem az életembe. Azt tanácsolnám, hogy vegye fel a kapcsolatot ezzel a hatalmas varázslógondlóval, aki második esélyt adott nekem a boldogságra és a szerelemre, próbáltam néhány varázslatot, és egyik sem működött. Ha valaki segít visszahozni a szeretetét, és elvezeti Önt az életmegoldások keresésében, az ő. Vegye fel közvetlenül a -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com e-mail címet ...... Whatsapp-ot is felhívhatja a +2349083639501 telefonszámra. Áldottnak lenni.