2019. augusztus 27., kedd

Saratógai néplavór


Saratoga Springs

A cím férlevezető. Saratoga Springs hôforrásaiban nem nagyon volt nép és egy csöppet nagyobbak is, mint egy lavór.

Azt a helyet szerettük volna megnézni, ahol a Jordán-folyó ered. Azaz kifolyik a Utah Lake-ből.

Saratoga Springs

Pont oda most nem sikerült eljutni, azt majd legközelebb nézzük meg. Most a hőforrást találtuk meg és azt is véletlenül. (A Jordán-főt meg direkt nem.)

Saratoga Springs

Az történt, hogy elővettem az online térképet, hogy megnézzem, merre érdemes elindulni és akkor megláttak a térképen a “springs” szót.

Hallottam már róluk, kiváncsi voltam és elindultunk.

Saratoga Springs

Félárnyékban, egyre keskenyedő ösvényen tegeregtünk. Aztán pár száz méter után ott is voltunk. Láttuk a nagy tavat és a környező hegyeket.

Saratoga Springs

Egy, csak egy legény ázott a termáltóban. Jó, amikor ő legény volt, akkor Sissi még leánynak számított.

Több ilyen kis tó van a közelben, de ez a legjobb - magyarázta.

Saratoga Springs

Kiderült, évtizedek óta ide jár a reumáját kezelni. Csak akkor még nem voltak a közelben házak.

Egy barkács hídon át eljutottam a lejtős bejárathoz. Gondos kezek padokat ácsoltak, szemetest állítottak, fogast szereltek fel.

A víz kellemesen meleg volt a parton és egyre melegedett.

A források környékén - mert a tavat három forrás táplálja - a víz mellig ért és bizsergetően forró volt.

Jól esett itt üldögélni ès határozottan úgy éreztem, télen, hóesésben még jobb lesz.

Saratoga Springs

Nincsenek megjegyzések: